"Kongsikan Luahan Kisah Anda , Kerana Masih Ada Yang Peduli" "Individually, We Are One Drop. Together, We Are An Ocean"

Latest Post

26 Aug 2017

Memang Semua LELAKI 'GATAL' Ke ??



Nak tanya para lelaki dalam page ni, memang lelaki & gatal tak boleh hilang ke macam mana? Even dah kahwin pun.

Masalah saya ni taklah besar mana. Saya tak tahu lah saya ni sensitive ke ape, tapi perempuan kot, mesti lah terasa bila suami tengok perempuan lain. Even dalam social media pun. Suami saya suke sangat comment gatal & lucah kat gambar perempuan, model lah. Kadang dia sorang, kadang kawan2 tag dia, kadang dia tag kawan2. Saya rase jijik & malu bila terjumpa & baca. Dia dah buka aib sendiri, kalau saya boleh terjumpa, mesti kenalan kami yang rapat pun boleh nampak. Saya rase malu sangat.

Banyak kali dah lah saya jumpa, tapi saya diam je, taknak tanya, sbb nak jaga hati dia even sakit je hati bila baca ayat dia. Satu hari tu saya jumpa comment dia, dia nampak saya baca, saya tak ckp apa, saya sentap, diam je wholeday tak cakap dgn dia. Then dia minta maaf, dia cakap dia melawak je, janji tak buat lagi. Saya iya kan je lah, malas nak ckp banyak.

Ingat kan dah stop, paling latest, saya ternampak masa dia tinggal phone dia atas meja, dia pm lucah model suruh bj. Tuhan je yg tahu ape saya rase masa tu. Sampai saya dah tawar hati dengan dia. Dah tak rasa apa bila tengok dia comment mcm tu, sbb dah boleh expect. Sampai nak bersama pun dah takde mood, sbb teringat semua ayat2 dia. Saya jadi meluat bila tengok dia, depan cakap lain, belakang buat lain. Saya boleh je balas balik, biar dia rase, tapi saya tak sanggup langsung nak buat macam tu, nak guris perasaan dia, sbb saya tahu rasa sakit tu macam mana. Kadang tu saya jadi syak macam2 kat dia, takut dia buat benda yang sama kat tempat keje/luar. Saya betul dah lost respect kat dia, tengah cuba so hard nak gain kan balik.

Minta maaf cakap, benda macam ni mungkin orang nampak kecik, takde ape, tapi bagi saya benda benda macam ni sikit sebanyak merosakkan hubungan suami isteri. Boleh jadi moody bila pikir balik.

Para suami, tolonglah jaga sikit hati & perasaan isteri, benda macam ni tak lawak langsung, macam takde benda lain nak melawak. Tunduk lah sikit pandangan tu, jgn sebab benda bodoh macam ni, hubungan suami isteri renggang.



Kredit : Fb Kisah Rummah Tangga

Hantarkan luahan kisah anda di sini ==> lamanqaseh/borang

No comments: